Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 21 november 2015

Reinders look a like

Hi fashion lovers..!

Hoe leuk is deze Reinders look a like trui van Get Drezzed!

Nu de dagen steeds kouder en donkerder worden is een trui nooit een miskoop. Truien en ik zijn eigenlijk nog nooit een goede combinatie geweest, natuurlijk heb ik wel een aantal truien in mijn kast maar zou die nooit aandoen voor bijvoorbeeld een afspraak. De trui van Reinders is precies het tegenovergestelde, het is een warme trui maar accentueert toch de vrouwelijke vormen.

De look a like trui van Reinders kost alleen maar bij Get Drezzed €39,95! Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren: rood, ogen, beige, zwart en taupe.











Broek: Only

Geen opmerkingen:

Een reactie posten