Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 24 november 2015

Hi fashion lovers..!

De little black dress is naar 50 jaar nog steeds een van de grootste mode-iconen ooit! Coco-Chanel begon met de zwarte jurk, sinds de afgelopen jaren is het ook niet meer weg te denken uit de kledingkast van een vrouw. Het is geschikt voor veel gelegenheden en kan buiten een afspraak of feestje ook voor overdag gedragen worden. Met een zwarte jurk kom je altijd goed voor de dag.

Ik draag hier een lederen jurk met een driekwart mauw. Ik combineer de jurk met Isabel Marants en verder geen opvallende accessoires. Het is een simpele maar toch verzorgde outfit.

De jurk is verkrijgbaar bij Get Drezzed voor maar €39,95




Geen opmerkingen:

Een reactie posten