Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 3 november 2015

Burlestic

Hi fashion lovers..!

Hoe leuk zijn deze T-shirts?!

Burlestic is een nieuw opkomend merk dat is opgericht in 2013. Wat begon met een simpel T-shirt is uitgebreid tot een online shop met diverse modieuze kledingcollecties en een aantal andere producten. 

Wie mij op snapchat heeft (Demi_Maria) ziet vaak de shirts van Burlestic voorbij komen. Ik heb de T-shirts in alle kleuren en combineer ze echt met alles. Ik draag ze tijdens school, uitgaan en allerlei andere activiteiten.

Kijk snel op de site voor de collectie!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten