Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 18 juni 2016

Make-Over bij Yorimage

Hi beauty lovers..!

Niet denken maar doen.. een uitspraak die voor mij gemaakt is. Naar iedere haarkleur al gehad te hebben wilde ik toch weer eens wat anders. Zo ging er rood, blauw, lang, kort en eigenlijk alles wat je maar verder op haar gebied kan verzinnen door mijn hoofd.  

Dit keer wilde ik totaal iets anders met mijn haar, ik wilde een echte make-over. Zo besloot ik om samen met haar expert Vanessa, de eigenaresse van Yorimage tot een super leuk idee te komen. De lange bobline!

 Met toch een klein beetje zenuwen liep ik de kapsalon binnen en bleef ik mezelf maar afvragen "wat als?".. Uiteindelijk zette ik mijn gedachten op nul en begonnen we aan de make-over.


 Om mijn kleur op te frissen zijn er highlights en lowlights aangebracht en afgewerkt met een as kleurige spoeling. 

Eenmaal terug in de kappersstoel begon uiteindelijk het echte werk, het knippen in model. De kapster liet met een spiegel zien hoeveel er van mijn haar afging en maakte de tweede stap. 

De laatste stap was het in model föhnen van mijn haar, nu kreeg ik het uiteindelijke resultaat te zien. De enige vraag die toen nog in mijn hoofd rond ging was, "waarom heb ik dit niet eerder gedaan?"

Als ik jullie een tip uit deze ervaring mag meegeven is dat toch dat je niet moet denken maar doen. Het maakt niet uit wat andere van je vinden en iedereen is speciaal op zijn eigen manier, het zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde was.

Kapsalon: Yorimage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten