Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 17 oktober 2016

Halloween Fright Night

Hi fashion lovers..!

Gister heb ik mijn grootste angst overwonnen, Halloween Fright Night. Maar wat heb ik ondanks de 300 kleine hartaanvallen het leuk gehad. Het park begon in de ochtend zoals iedere andere ochtend. Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen, maar zodra het donker werd draaide mijn gedachte weer helemaal bij. 

Het was allemaal super mooi gedaan, van de aankleding van het park tot het schminken van horrorpersonen. Het was een echte Fright Night! Ik zou iedereen die er nog nooit geweest is het echt aanraden. Het enige nadeel waren de lange rijen bij de achtbanen, maar op zich was dat niet zo erg. In het park werd je goed geamuseerd en vloog de tijd zo voorbij. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten