Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 18 november 2015

Fashion Museum

Hi fashion lovers..!

Vandaag was ik in Rotterdam om het tijdelijk modemuseum te bezoeken. 

Achter iedere tentoonstelling zit een verhaal, dit verhaal ging over een vrouw die meer dan 2000 jurken zelf heeft ontworpen en natuurlijk ook zelf heeft gedragen. Ik keek mij ogen uit, alles was compleet. Het was niet alleen een jurk wat ze had ontworpen, buiten de jurken om had ze hetzelfde ceintuur, haarband, jasje en alles wat je er nog maar bij kan bedenken.

Haar dochters wilde niks meer met haar te maken hebben en op het moment dat ze overleed besloten haar kinderen om haar kleding weg te geven voor bijvoorbeeld iemand die het wilde tentoonstellen.

De tentoonstelling is nog te zien tot 8 mei, het is zeker een aanrader!


















Outfit verkrijgbaar bij Getdrezzed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten