Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 7 november 2015

Hi fashion lovers..!

Als ik van een lange dag shooten thuis kom is het eerste wat ik doe mijn hakken van me voeten afschudden en een oversize shirt aan trekken. In alle kleuren en maten liggen ze op kleur in mijn kast. 

Niet alleen voor thuis draag ik deze boyfriend shirts maar ook door de weeks, zo combineer ik ze op een strakke jeans met een leer jasje en toffe sneakers. 

Dit fashion item mag niet in jou kast ontbreken!


Shirt: Sixth June - verkrijgbaar bij By Fashion Loverz
Pet: Burlestic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten