Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 12 oktober 2016

Tanden bleken bij Manon's Salon

Hi fashion lovers..!

Toch zie je het de laatste tijd steeds vaker, het bleken van je tanden. Nooit kon ik er echt over mee praten omdat mijn tanden nooit eerder gebleekt waren.. Eindelijk kan ik mijn ervaring met jullie delen!

Ik begon zonder enige verwachtingen aan de behandeling en liet het allemaal maar op me af komen. Manon (de eigenaresse van Manon's salon) begon de behandeling met een kleurmeting. Zo kunnen ze het uiteindelijke resultaat beter weergeven.

Ook heeft Manon een leuke actie, tanden bleken voor maar €39,99!!! (i.p.v. €79,99)


Niet te dichtbij.....! Mijn tanden voor de behandeling.

Met behulp van een kwastje werden mijn tanden ingesmeerd met een bepaalde soort gel. Deze gel zal de komende 20 minuten op mijn tanden inwerken, vervolgens word de oude gel verschoond voor de volgende 2x 20 minuten.

Dat wordt een uurtje liggen, een gesprek voeren zit er niet echt in!

Het uiteindelijke resultaat! De behandeling was geheel pijnloos.

Voor de behandeling was de kleur van mijn tanden S14 en naar de behandeling was mijn kleur S4! Omdat mijn tanden al vrij wit waren is het moeilijk om de kleur nog witter te maken, je kunt namelijk tot wel 10 tinten witter worden! 

Vandaag had ik een trui van het merk Dandy Sweater aan aan, ik kon het niet laten om de trui alvast aan jullie te laten zien! Want echt, hoe leuk is deze trui. Zoals jullie mij al kennen weten jullie dat als ik een super item heb, ik dat in zo veel mogelijk kleuren moet hebben. Daarom ga ik morgen super gave foto's maken met mijn andere Dandy Sweater en vertel ik jullie alles over het merk.


Sweater: Dandy Sweater







1 opmerking:

  1. Ik las ook 2 artikels over thuis je tanden bleken en zat hier nu al een tijdje over na te denken om een van de producten te bestellen maar ik wou wel iemands mening hierover. Dit is het 1e artikel. en dit was de andere.

    BeantwoordenVerwijderen