Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 26 november 2015

Hi fashion lovers..!

Ben je al opzoek naar een aantal outfits voor de feestdagen? De komende dagen zal ik vooral outfits posten die te maken hebben met de feestdagen.

Tijdens de feestdagen mag je net wat extra's geven aan je outfit, zo heeft deze zwarte blouse een witte strik rond de hals en langs de armen. De blouse kun je combineren met een paar hakken maar natuurlijk ook met stoere sneakers. 

Ook is deze blouse verkrijgbaar in een kort model.
Kort model: €16.95
Lang model: €19.95


Blouse: Get Drezzed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten