Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 20 oktober 2016

By Yessey

Hi fashion lovers..!

Vandaag kan ik jullie eindelijk een outfit laten zien van By Yessey, een account die iedere fashion girl wel eens voorbij heeft zien komen. 

By Yessey geeft een duidelijk statement, vrouwelijk, sexy en classy. Voor iedere gelegenheid heeft By Yessey wel een bijpassende outfit. Vandaag wilde ik jullie een opvallend item van de collectie laten zien, de party playsuit! De playsuit is volledig bedekt met paillette en geeft een feestelijke uitstraling. Voor welke gelegenheid zou deze outfit nou niet geschikt zijn?
















Playsuit: By Yessey
Panty: Wolfort



Geen opmerkingen:

Een reactie posten