Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 4 november 2015

Hi fashion lovers..! 

Niet alleen de kleuren van de bladeren veranderen tijdens een seizoenswisseling maar ook in de modewereld komt er weer een hele nieuwe kleurenpallet tevoorschijn.

Dit jurkje van Delousion past qua kleur goed in de tijd van het jaar. We hebben een mooie lange nazomer gehad en zijn nog niet toe aan dikke truien en grote vesten.

Ik combineerde het jurkje met een bijpassend tasje van Delousion.

Shop de outfit bij Valerio Vicci





Geen opmerkingen:

Een reactie posten