Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 6 oktober 2016

Delousion - Valerio Vicci

Hi fashion lovers..!

Het lijkt echt op een eeuwigheid geleden als ik terug denk aan mijn laatste shoot. Gelukkig is het net zoals fietsen.. je verleerd het nooit!

Het is lastig om te bedenken wat voor kleding je 's ochtend aan moet doen, je kan rillend opstaan van de kou terwijl er op het einde van de middag een stralende zon staat. 

Ik heb daarom deze ochtend gekozen voor een jurk van Delousion met daaroverheen een casual zwarte jas. 

Het weer zal mijn outfit niet verpesten!









Jurk: Delousion - verkrijgbaar bij Valerio Vicci

Geen opmerkingen:

Een reactie posten