Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 28 november 2015

Hi fashion lovers..!

Dit weekend was ik gezellig met een vriendin wat gaan eten bij Brut in Dordrecht. Ondanks dat ik niet fan ben van fastfood en burgers kon ik deze verleiding niet weerstaan. 

Op de foto draag ik een gehele zwarte outfit maar fleurde het wat op met een kleurrijk bontje. Bontjes gaan nooit uit de mode en kunnen bij veel verschillende soorten outfits, natuurlijk geeft het ook veel warmte. 

Draag het bontje over een zwarte of witte blouse, combineer het met een paar leuke sieraden en je ziet er gelijk verzorgd uit.

Shop hem nu bij Get Drezzed voor maar €49,95.





 Bontje: verkrijgbaar bij Get Drezzed





Geen opmerkingen:

Een reactie posten