Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 23 november 2015

Hi fashion lovers..!

Ik heb veel leuke reacties gehad op de Reinders look a like trui en ook veel vraag gehad of dat dat het enigste item was die ze verkochten.  Stiekem wisten wij al dat er vraag zou zijn naar de andere items van Reinders en daarom heeft Get Drezzed ervoor gekozen om de 2 delige set ook te verkopen.

Eenmaal thuis aangekomen heb ik de set gelijk aangetrokken, het zit lekker aan je lichaam en het ziet er toch verzorgd uit. Ik ging even naar de stad en vond precies bij deze outfit bijpassende sneakers!

De set van Reinders kost:
-Broek: €74.95
- Top: €74.95
 
De set bij Get Drezzed kost:
- Totaal: €39,95





Set: verkrijgbaar bij Get Drezzed
Schoenen: Nike
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten