Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 20 november 2015

Hi fashion lovers..!

Een van mijn lievelingsplekken in Rotterdam is toch de markthal. Er hangt een gezellige sfeer en ik kan er uren in rondlopen. Meestal stop ik bij ieder eettentje om alles te proeven en te kijken wat ze nou allemaal verkopen. Voor iemand zoals mij is dit de ideale plek!

Ik draag hier een blouse van Josh V gecombineerd met een rok van Delousion, het zijn beiden makkelijke kleuren om te combineren en geschikt voor veel gelegenheden. Nu het wat kouder begint te worden kan je de rok ook dragen met een panty eronder.








Top: Josh V - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Rok: Delousion - verkrijgbaar bij Valerio Vicci

Geen opmerkingen:

Een reactie posten