Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 20 november 2015

A Cup of Cake

Hi fashion lovers..!

Nog niet zo heel lang ken ik dit schattige cup cake winkeltje uit Breda. Sinds ik er eens binnen ben gestapt, met een paar vriendinnen, ben ik er maandelijks te vinden. 

Zodra je de winkel binnen loopt kijk je eerst 5 minuten om je heen, alles is roze en staat in het teken van cup cakes. Iedere dag worden de cup cakes vers in de winkel bereid. Er zijn veel verschillende smaken dus voor iedereen zit er wel een cup cake tussen!

Toch was ik nieuwsgierig of dat je hier nou wel echt van kon rondkomen, toen vertelde de eigenaresse dat ze veel online bestellingen kreeg. "Zo kreeg ik wel eens bestellingen van meer dan 2000 cupcakes". 

Met de speciale gelegenheden worden er ook cup cakes in een bijpassend thema gemaakt, zo zijn er nu kerst cup cakes.

Ook geven ze bij A Cup of Cake high teas, super leuk om cadeau te geven om samen met vriendinnen te doen. 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten