Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 10 november 2015

Hi fashion lovers..!

De grootste vraag iedere dag van een vrouw is toch wel echt "wat moet ik aan?". Mijn kasten liggen helemaal vol met kleren en nog sta ik ervoor alsof er 2 jurkjes in hangen. 

Sinds ik ben begonnen met mijn blog ben ik veel gaan veranderen, qua karakter maar ook natuurlijk met mijn uiterlijk. Ik ben kledingstukken anders gaan combineren en er ging een wereld van keuzes voor me open. 

Zo droeg ik zwarte jurkjes alleen maar voor een feest of een diner maar nu is het een van mijn vaste outfits geworden. 






Jasje: Delousion - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Hakken: Supertrash

Geen opmerkingen:

Een reactie posten