Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 9 november 2015

Hi fashion lovers..!

De collectie van Josh V is zeer uitgebreid, van chique jurkjes tot aan stoere jasjes. Ik heb het leren jasje van Josh V gecombineerd met een bijpassende leather jeans van Jacky Luxury.

Door de weeks draag ik dagelijks leren jasjes, ik vind het verschrikkelijk om altijd met mijn jas binnen te lopen, daarom draag ik graag leren jasjes. Dit jasje heeft leuke details die ook terug te vinden zijn in de jeans.

"You can have any colour as long as it's black"






Jasje: Josh V - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Top: Josh V - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Broek: Jacky Luxury - verkrijgbaar bij Valerio Vicci


1 opmerking: