Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 11 oktober 2016

Braez Amsterdam


Hi fashion lovers..!

De fashion girls die mij ook volgen op mijn andere social media accounts hebben vandaag al voorbij zien komen dat ik in Amsterdam was voor een paar afspraken. Zo was mijn eerste afspraak bij het merk Braez!

Braez is een merk dat 18 jaar geleden is opgericht met maar een doel, comfortabele kleding ontwerpen die toch de vrouwelijke vormen accentueert.. totaal mijn ding dus :) 

Toen ik binnenstapte in de winkel van Braez keek ik om mij heen en werd er al gelijk veel duidelijk, het straalde rust uit. De collectie van Braez bestaat uit rustige en effen kleuren, dan heb ik het vooral over de aardetinten. 

Vandaag had ik een gesprek met de zoon van de oprichter van het merk, Daan van Huffel. Naar even wat gekletst te hebben namen we de collectie door en heb ik uiteindelijk iets super leuks uitgekozen!

Wat dat is blijft nog een verrassing en is snel te zien op Report by Demi!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten