Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 14 november 2015

Hi beauty lovers..!

Zoekend op Facebook kwam ik een nieuwe kapper uit de buurt tegen, El y Ella in prinsenbeek. Zo maakte ik een afspraak om mijn uitgroei bij te werken met high lights. 

Onderweg naar de kapsalon gingen er allerlei dingen door me hoofd, zo dacht ik wel aan 4 verschillende kapsels. Ik kwam binnen in de kapsalon en werd gelijk goed ontvangen, service vind ik erg belangrijk in een kapsalon. Ik vertelde aan de kapster dat ik nog aan het twijfelen was over de kleur, ik wilde toch iets anders. 

Naar alle kleurmogelijkheden gezien te hebben combineerde ze kleuren waarvan ik dacht dit kan nog best wel eens gaaf uitvallen. Met alle moed in mijn schoenen zei ik toch "doe het maar"!

Omdat het een vrij nieuwe kapsalon is, word er ook volgens de nieuwste technieken gewerkt. Ik werd letterlijk en figuurlijk in de watten gelegd. 

Ik ben al bij veel verschillende kapsalons geweest maar bij El y Ella ligt de service erg hoog. Zo word er aan alles gedacht, tijdens het uitspoelen van de verf lag ik letterlijk ik in een comfortabele stoel. Eenmaal uitgespoeld en weer terug voor de spiegel begon de tweede fase van mijn behandeling, koper kleurige low lights. 

Deze eenmaal weer uitgespoeld zag ik op nat haar al het mooie resultaat. Het werd in model geföhnd en het resultaat was verbluffend, ik ben nu echt herfst proof.







Kapsalon: El y Ella




Geen opmerkingen:

Een reactie posten