Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 3 november 2015

Hi fashion lovers..!

Onderweg naar mijn locatie zag ik langs de weg de jeugdgevangenis, iets waar ik vaak bij stil sta. Ik ben blij dat ik samen met mijn ouders tijdens een van de meest sfeervolle maanden samen kan zijn en kan genieten van de kleine dingen. Zo stond mijn moeder naar een dag werken midden op de weg voor de perfecte foto en zat mijn vader mijn kleren klaar te leggen voor de volgende shoot. 

Helaas heb ik wegens privacy van de gevangenis een aantal foto's moeten verwijderen maar kan ik mijn outfit van vandaag wel aan jullie laten zien.

Ik combineerde mijn My Brand T-shirt met de bijpassende My Brand jeans. Om de outfit toch wat opvallender te maken heb ik gekozen voor gele sneakers en een gele clutch. 

Deze set is ook in het roze verkrijgbaar!


 




T-shirt: My Brand - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Jeans: My Brand - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Clutch: I Love Clutches
Sneakers: Adidas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten