Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 8 oktober 2016

Valerio Vicci

Hi fashion lovers..!

Ik vind het altijd erg leuk als er personen zijn die echt doen wat ze leuk vinden en er ook in willen groeien. Zo kwam ik een tijdje geleden in contact met fotograaf  Felicia die alles wilt leren van fotografie. 

Ze vroeg of dat ze mij mocht fotograferen en natuurlijk stemde ik daar mee in! Zo gezegd zo gedaan, vandaag hebben wij samen super leuke outfits geshoot en hebben wij elkaar super handige tips kunnen geven.

Het leuke aan het samenwerken met veel verschillende fotografen is dat je veel soorten stijlen foto's krijgt. 

Voor mij is het ook iedere keer een verrassing! 






Schoenen: Isabel Marant
Horloge: Michael Kors




Geen opmerkingen:

Een reactie posten