Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 15 oktober 2016

Braez Amsterdam - Outfit post

Hi fashion lovers..!

Naar eindeloos veel locaties bezocht te hebben voor het mooiste resultaat is het me toch gelukt! Ik wilde het beeld dat in mijn hoofd zat precies laten overkomen op de foto's, I did it!

Deze week bezocht ik het merk Braez in Amsterdam, zie hier. Ik wilde jullie een outfit laten zien die voor iedereen geschikt is en waar ik mezelf ook fijn in voel, daar staat Braez namelijk voor. Luxe kleding die comfortabel aan je lichaam zit.

 Zo kwam ik op het besluit om dit super gave pak te nemen! Zelf vind ik het heerlijk om comfortabele vrije tijds kleding te hebben, maar nog steeds zijn er mensen die het een no go vinden om bijvoorbeeld naar de stad te gaan met een joggingpak. Ik wil dat dat beeld anders word!

Zelfs hogere fashion merken maken joggingpakken, kijk maar naar Braez! Het pak zit echt geweldig, alles klopt, een groot verschil natuurlijk met andere joggingpakken. Wat me gelijk opviel bij het merk was de stof, zelden zie ik een kwaliteit als dat. De stof is zacht, valt soepel langs je lichaam en ziet er ook nog eens mooi uit.

 Maar zeg nou eerlijk, ziet dit er slordig uit?

Ik kan niet wachten om nog eens voor dit gave merk te shooten!











Pak: Braez
Schoenen: Gucci

Geen opmerkingen:

Een reactie posten