Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 14 november 2016

Dishe Jeans

Hi fashion lovers..!

Vaak is het contact tussen de bedrijven en mij via de mail en een enkele keer telefonisch. Zo was het deze keer niet, Ruben, de persoon achter het merk van Dishe Jeans is een super spontane jongen. Gelijk waren we het over veel dingen eens en leken we elkaar precies te begrijpen. Naar een afspraak gemaakt te hebben ontmoeten ik Ruben in Breda.

Ruben had de items al bij en kon mijn ogen niet van de blouses afhouden, natuurlijk begon gelijk met uitpakken. Mijn eerste reactie, WAUW! Wat een mooie afwerking en een gave combinatie van de stof en de steentjes. De blouses van Dishe Jeans zijn allemaal handgemaakt en in veel verschillende combinaties verkrijgbaar. 

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!








Blouse: Dishe Jeans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten