Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 13 oktober 2016

Tailor & Elbaz

Hi fashion lovers..!

Brrrr... Wat koud! Voor mij is de herfst nu wel echt begonnen. 

Vandaag combineerde ik deze super toffe trui van Tailor en Elbaz met het schattige NIKKIE rokje. Truien is echt iets wat weinig voorkomt in mijn kleding collectie, waarom? Dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik kom zelden een trui tegen die ik echt de wauw factor vindt hebben, ze vallen meestal niet echt vrouwelijk of zijn van een minder goede kwaliteit.

Eindelijk heb ik mijn wintertrui gevonden! Chique, stoer en casual in een. De trui is simpel van kleur maar door de zilveren sluiting aan de hals toch ook weer apart. 

Jullie zullen mij hier nog wel vaak in zin, een echte must-have!!





Trui: Tailor en Elbaz - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Rok: NIKKIE
Hakken: Steve Madden







Geen opmerkingen:

Een reactie posten