Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeƫn zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 7 oktober 2016

Dare to be different!

Hi fashion lovers..!

Gisteren liet ik al zien hoe gek ik op de collectie was van Delousion. Vandaag een hele andere look maar wel van hetzelfde merk, zo wil ik laten zien dat hun collectie erg toegankelijk is voor veel meiden/vrouwen.

Ik vind het erg leuk om kleding te dragen wat niet snel iemand zou aandoen, het zou maar saai zijn als iedereen er hetzelfde uit zou zien. Het gaat er niet om wat je aanhebt maar hoe dat je het draagt, ben zelfverzekerd van je zelf en laat zien wie je bent!

Ik heb zelf gemerkt dat mensen altijd wel iets te klagen over je hebben en dat je het nooit voor iedereen goed kan doen. Het belangrijkste is dat jij je er fijn bij voelt en dat je dat uitstraalt. 

Doe is een keer iets geks, verander je haar, draag andere make-up, doe iets waardoor de mensen wel naar je moeten blijven kijken en dat ze een zelfverzekerd persoon voor zich zien staan.

 Iedereen heeft iets moois!










Top: Delousion - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Broek: Delousion - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Tas: Gekocht op vakantie in Kroatiƫ... :(



Geen opmerkingen:

Een reactie posten