Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 5 oktober 2016

Yorimage - New Look

Hi fashion lovers..!

Wegens privé omstandigheden heb ik de laatste periode weinig kunnen doen aan Report by Demi. Nu ik me weer 100% kan focussen op mijn blog zal ik zeker weer mijn passie aan jullie laten zien!

Ik wilde een frisse start maken en daar hielp Yorimage mij een handje bij, ik kreeg een hele make-over.
De vorige keer dat ik bij Yorimage de deur uit ging, liep ik naar buiten met een lange bobline. Naar een tijdje wilde ik weer iets anders, ik besloot om clip-in extensions bij Luxury For Princess te bestellen.
Zo gezegd zo gedaan, toen het haar eenmaal binnen was droeg ik het haar minder vaak als dat ik zelf had verwacht. Ik vond het er saai uitzien en dat is iets wat in mijn woordenboek niet voorkomt.
Zo ben ik samen met de eigenaresse op een heel gaaf idee gekomen, "zo word het zeker niet saai!"

Ik benieuwd of je het haar van Luxury For pincess ook kon verven, op de site van de extensions staat namelijk van wel..



Yeaahh.. we hebben gekozen voor een warme winterkleur!



Het moment van de waarheid.. Helaas pakte de verf de eerste keer niet goed, de verf sloeg door op een paars kleurige gloed. De kapster besloot het nog een keer te verven waardoor het resultaat stukken beter werd! Ik zou het persoonlijk niet aanraden om je extentions van Luxury For Princess te verven. 

In de kapsalon gaven ze me de tip om het haar te gebruiken wat Yorimage zelf verkoopt. Yorimage verkoopt clip-in extensions van het merk Killion en weave extensions van Secret Hair. 




Wauw..! Wat ben ik blij met het resultaat en dankbaar voor het team van Yorimage!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten