Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 13 oktober 2016

Louis Vuitton - Pochette Felicie

Hi fashion lovers..!

Herkennen jullie hem al? De welbekende oranje Louis Vuitton tas,  that's right. Ik heb weer eens bij Louis Vuitton geshopt! Dit is alweer mijn zesde tas van dit prachtige merk. 

Zo kocht ik mijn nieuwe Louis Vuitton Pochette Felicie, OMG! Zoals jullie altijd wel op mijn foto's kunnen  terug zien ben ik een enorme fan van de Louis Vuitton tassen. Zo kwam ik in Amsterdam een nieuw model tegen, ik was gelijk verliefd en kon hem dus echt niet laten liggen.

Dit model is er in verschillende kleuren maar dat was geen moeilijke keus voor mij, ik koos voor het klassieke Damier Azur. 








En dan nu de grote vraag, wat kost hij? Oke, schrik niet. Hij kost €630,-  Bizar veel geld? Mee eens. Is dat een reden om het niet te kopen? Dat is voor iedereen verschillend. Dit is de "goedkoopste"tas van Louis Vuitton die ik bezit en nog is het belachelijk veel geld. Dan nog ik hoor ik de vraag in  mijn hoofd "maar waarom koop je het dan?". 

Ik vind het leuk om mijn prive leven bij mijn blog te betrekken, ik wil dat jullie weten wie ik persoonlijk ben. Niet het meisje van de foto's of Demi van Report by Demi, nee gewoon ik!

Al sinds ik klein ben heb ik iets met fashion. Als we met het gezin op vakantie gingen kwamen we vaak op mooie plekken, je zag er van alles. Dure auto's, dure winkels, dure merken ect. Zelf zijn we thuis heel simpel, we houden niet van uiterlijk vertoon en gezelligheid staat bij ons op een. Toch kon ik uren kijken naar de vrouwen die voorbij liepen en de mooie kleding en accessoires die ze aanhadden. Dat wilde ik ook. Ik had het vaak met mijn ouders erover om een luxe tas te halen, ik besloot te sparen en wilde laten zien dat ik dat ook kon hebben. Op mijn 16e verjaardag was het dan zover, als verrassing kreeg ik mijn eerste Louis Vuitton tas. Ik begin nog te glimlachen als ik eraan denk, wat was ik gelukkig. Ik besefte dat als je iets echt wilt daar ook weg naar toe is... Zo besloot ik om verstandig mijn geld uit te geven en te sparen voor wat ik nou echt leuk vind, tassen! 

Waarom vertel ik dit? Ik weet dat er meiden zijn die snel tegen iemand opkijken, geloof me als je iets wilt lukt het! Kijk maar naar mij! Ik ben het levende bewijs dat als je iets wilt en je erna toe werkt en vooral gelooft in jezelf dat alles goed komt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten