Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 17 oktober 2016

Valerio Vicci - Jacky Luxury

Hi fashion lovers..!

Hoe leuk is dit jurkje van Jacky Luxury! Zelden koop ik iets van dit merk, waarom? Ik vind de items niet echt bij mij passen, maar deze collectie is helemaal mijn ding!

Ik vind dat als je een mooi item koopt het ook best mag opvallen, nou dat doet dit jurkje wel. Over heel de jurk zitten strikjes en dat geeft echt een super leuk effect. Het ziet er feestelijk uit en is op allerlei manieren te combineren. 

De nieuwe collectie is nu verkrijgbaar bij Valerio Vicci!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten