Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 1 december 2014

Winter Ibiza Fair

Hi fashion lovers..!

Gister was de winter Ibiza fair bij Stand Binnen. Het was een gezellige middag-avond vol met hapjes, drankjes en hele leuke kraampjes. Voor H.I.P Happy Ibiza People was het hun eerste verkoopdag dus extra spannend! De stand van H.I.P was echt super kleurrijk ingericht en ze verkochten diversen spulletjes zoals: tasjes, sjaals, omslagdoeken, poncho's en hoeden. Het leuke van H.I.P is dat echt alles hand gemaakt is en je het daarom nergens anders tegenkomt. 

Naast de stand van H.I.P stond Dames Eerst met de verkoop van Happiness kleding en het zetten van gel nagels.

Ook het merk Eleven Eleven waar ik al eerder voor geblogd heb was aanwezig. Daar heb ik weer super oorbellen gescoord.












1 opmerking:

  1. Ah, wat leuk zeg! Krijg gelijk zo'n vrolijk zomers/festival gevoel als ik de plaatjes zie!

    BeantwoordenVerwijderen