Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 24 november 2014

Het resultaat van de Waist-Trainer naar 5 dagen

Hi fashion lovers..!

Zoals jullie weten ben ik begonnen aan de Waist-Trainer van Dames Eerst. Deze week had ik een bericht gepost van de maten van mijn taille met en zonder corset. Ik gebruik de Waist-Trainer nu 5 dagen en mijn taille is van 74 centimeter naar 70 centimeter gegaan! Echt een enorm verschil.

Tip:
Draag het corset echt niet langer dan dat ze van je vragen. Ik heb dat ook niet gedaan en als nog heb ik een super resultaat!

Denk aan je lichaam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten