Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 7 december 2014

The Ice Sneaker - Gino-B

Hi fashion lovers..!

Eindelijk gevonden, de ideale winter sneaker! Ondanks dat de kleur heel basic is is het toch een opvallende schoen. Niet iedereen heeft namelijk een witte winter sneaker. 

Je kan de sneaker op 2 manieren dragen, met een omgeslagen bond rand of zonder bond rand. Zelf draag ik de sneaker met de bond rand.

Ik heb de sneaker gecombineerd met een sjaal van H.I.P, een zwarte jeans en een zwarte top.







Sneaker: Gino-B
Broek: H&M
Top: H&M

1 opmerking: