Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 27 december 2014

Mijn winteroutfit

Hi fashion lovers..!

SNEEUW!! Eindelijk.
 Achja, nu kan ik wel eindelijk mijn kerstmuts op en mijn warme Gino-B sneakers aan. Ik overleef de winter wel. Want zeg nou zelf, een winteroutfit heeft zoveel mogelijkheden omdat je veel kledingstukken draagt.

Heb jij een wintertrui waarvan je denkt dit is echt de must-have van de winter, stuur me een foto en zeg leg uit waarom jou trui de echte must-have van deze winter is en win een armband t.w.v 20 euro van H.I.P.

demivanbeijnen@hotmail.com







Trui: H&M
Ketting: Primark
Schoenen: Gino-B
Broek: Zara
Horloge: Casio
Armbanden: H.I.P.
Ring: Gucci
Muts: site niet van toepassing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten