Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 23 december 2014

Tip om nagelbijten te stoppen

Hi beauty lovers..!

Eindelijk.. het is me gelukt om te stoppen met nagelbijten. Hoe heb ik het voor elkaar gekregen? Ik begon ermee, om over mijn eigen nagels een gel lak te laten zetten, zodat ik niet meer kon bijten. Dat bleef helaas maar 6 dagen zitten. Toen de gel er eenmaal af was zag ik een wit randje, iets wat ik zelden bij mijn nagels zag. Mijn eerste resultaat.

Mijn nagels waren op een zodanige lengte, dat nagelbijten me niet aantrok. Ik begon ermee om mijn nagels recht te vijlen, zodat ze mooi recht konden gaan groeien. Recht is persoonlijk mijn voorkeur, maar je kan ze natuurlijk ook gewoon rond laten.

Vervolgens heb ik mijn nagels gelakt met een lak van Dior wat mijn nagels erg stevig maakte. Een echte aanrader!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten