Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 4 december 2014

Crème bij de zonnebank: Zin of Onzin?

Hi beauty lovers..!

Versla de winterdepressie!
In de winter krijgen mensen vaak last van een winterdepressie. De ideale oplossing daarvoor is de zonnebank. Dat komt omdat de zonnebank Vitamine D bevat die werkt tegen depressies en goed is voor je weerstand.

Vandaag sprak ik de eigenaresse van zonnestudio Tansation in Breda. Ik had een aantal vragen over de crèmes van de zonnestudio, onder andere wil ik weten of de crème überhaupt wel zin heeft?  Daarnaast wil ik weten waarom het beter is als je een crème gebruikt? 

Tensation werkt met het merk Devoted Creations. Ze hebben bewust gekozen voor dit merk omdat de basis van het product aloë vera is. Aloë vera voedt de huid met veel voedzame bestanddelen die de conditie van de huid verbeteren. Daarnaast wordt het verouderingsproces van de huid vertraagd. Het helpt dus om de vorming van rimpels te vertragen. 

Als je geen crème gebruikt is je huid erg droog, vooral in de winter. Als je met een droge huid onder de zonnebank gaat weerkaatst de UV straling. Als je wel crème gebruikt is je huid gevoed, de bronzers in de crème beginnen te werken. Het gebruiken van een crème beschermt je huid en zorgt voor anti-aging.


 
 Dit is mijn top 4 van crèmes. (De crèmes in de afbeelding staan niet op volgorde van kwaliteit)

1. Crazy Sexy Beautiful: Heeft een verkoelende bruiningsversneller met DHA, natuurlijke en cosmetische bronzers. Deze super donkere formule geeft een razend snelle en prachtig bruiningsresultaat. De aanwezige siliconenemulsie legt een laagje over de huid en houdt zo alle mooie ingredienten van het product langer vast. De creme is geschrikt voor voor alle huidtypen, behalve een zeer gevoelige huid. De fles van 360 ML kost €59,20.

2.  Commit to Couture: De bruiningsversnellende lotion met de perfect bronzer mix (dark bronzing blend met DHA, natuurlijke en cosmetische bronzers). Deze handgemaakte formule vermindert fijne lijntjes en rimpeltjes, verfijnt de porién en geeft de huid een instant boost aan uitstraling. Geschikt voor alle huidtypen, behalve de hele gevoelige. De fles van 400 ML kost €76,15

3. Le moment: Don't wait for the perfect moment... Take the moment and make it perfect. De bruiningsversnellende lotion is zeer rijk aan anti-aging en verbeterd de huid. Voor mensen met een tattoo is dit de ideale creme omdat het de kleur van je tattoo beschermt. Dit is een van de beste creme die ze verkopen. Het is geschikt voor alle huidtypen, behalve de zeer gevoelige huid. De fles van 400 ML kost €82,15.

4. White 2 Black Hemp: Is een rijke bruiningsversneller met hoog DNA, natuurlijke & cosmetische bronzers die je in 1 zonsessie tot wel 3 tinten donkerder kan laten kleuren. Met 100% pure hennepzaadolie houdt het de huid overvloedig gehydrateerd zodat de kleur langer aanhoudt. Geschikt voor alle huidtype, zeker de droge huid. Niet geschikt voor de gevoelige huid. Voor een snel resultaat en een ultra gehydrateerde huid. De fles van 260 ML kost €36,25.

 Mijn favoriete crème is toch de Crazy Sexy Beautiful. Ik heb het altijd erg warm onder de zonnebank en deze crème zorgt echt voor verkoeling. Ook word ik erg bruin van deze crème.


 Zorg eerst ervoor dat je weet welke crème echt bij je past. Dat kan je doen door middel vanzakjes  (15 ML). Als je je crème hebt gevonden is het het voordeligst om een fles te kopen. Een zakje van 15 ML ligt tussen de €3 en de €8. 

Voorbeeld:
Le moment: - Zakje €6,65
- Fles €82,15

400 ML : 15 ML = ongeveer 26 keer. 26 x €6,65 = €172,90 
Je bespaart door een fles te kopen: €90,75

Naar het zonnen kan je gebruik maken van een after sun die ervoor zorgt dat de kleur langer blijft.  Met het nieuwe ingrediënt Intenslim zorgt het ook voor een afslankend effect.

1 opmerking:

  1. Wat een handige tips zeg. Ik heb me voor een paar weekjes geleden mezelf verbrand onder de zonnebank. Iets wat ikzelf met after sun niet weg kreeg. Hiervoor heb ik verzachtende zalf gebruikt van zwitsal. Misschien een handige tip?

    BeantwoordenVerwijderen