Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zaterdag 27 december 2014

Mijn eerste kerstdag

Hi fashion lovers..!

Vandaag laat ik zien hoe dat mijn eerste kerstdag verlopen is. Kerst gaat er bij mij niet om hoeveel cadeaus ik krijg, maar dat iedereen waarvan je houd bij je is. Zo was ik gelukkig met mijn familie en mijn vriend. We hebben lekker gegeten en vooral gelachen!

Op eerste kerstdag droeg ik een gebreide jurk van de Zara met hogen kousen. Ik koos voor een basic make-up zodat ik zelf niet op een kerstbal leek :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten