Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 6 december 2015

Londen

Hi fashion lovers..!

Zoals jullie misschien al wel weten was ik de afgelopen dagen in Londen. Omdat mijn beste vriendinnetje 18 word, moest ik wel iets leuks verzinnen. 

Omdat het in Londen allemaal wat mooier is leek het me leuk om daar een paar outfits te shooten, de aankomende dagen zullen die outfits te zien zijn op Report by Demi.

We vertrokken om 22:40 vanuit Eindehoven, het was best koud dus we moesten onszelf daarop goed kleden. Zo droeg ik de welbekende Reinders look a like trui gecombineerd met een blouse en een leren legging. Erg comfortabel en natuurlijk warm!!

Shop de gehele look bij Get Drezzed.
Trui €39,95
Blouse: €19,95
Legging: €12,95

Klik hier voor de site






Geen opmerkingen:

Een reactie posten