Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 24 december 2015

Hi fashion lovers..!

De zomerjurkjes en korte broeken zijn inmiddels wel uit mijn kledingkast en ik ben plaats aan het maken voor mijn winterkleding. 

Onmisbaar in mijn kast zijn leuke en warme truien. Gelukkig is er een enorm assortiment en zijn er veel verschillende soorten te vinden. Truien zijn op heel veel manieren te combineren. Zo combineerde ik de trui van BALR. op een leren rok en daaronder toffe enkel laarsjes met een hak.

 Je kunt het dragen als onderdeel van je outfit maar je kunt het ook gewoon meenemen voor als je gezellig met je vriendinnen thuis iets ga doen. Wat ik heel belangrijk vindt aan truien is dat ze lekker zitten maar dat ik mij er tegelijkertijd ook mooi en goed in voel.










Trui: BALR.
Tas: BALR.
Hakken: Zara
Horloge: Michael Kors



Geen opmerkingen:

Een reactie posten