Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 16 december 2015

Hi fashion lovers..!

Maandelijks gaan we met familie en vrienden gezamenlijk eten en hangt daar een thema aan vast. Bij het eten passen we een bepaalde dresscode uit. Het leek mij erg leuk om jullie een klein beeld te geven van onze avond. 

Iedereen was gekleed in een pyjama, omdat we tegen de kerst aanzitten leek het mij leuk om een zo'n fout mogelijke kersttrui aan te trekken. 
Je kunt de kersttrui voor jezelf kopen, maar het is natuurlijk ook super leuk voor onder de boom.

Voor maar €16,95 verkrijgbaar in verschillende dessins.
 





 
Trui: Getdrezzed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten