Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 22 december 2015

BALR.

Hi fashion lovers..!

 Eindelijk kan ik jullie de foto's van mijn fotoshoot van BALR. laten zien. De meesten onder ons kennen het merk BALR. waarschijnlijk al. BALR. is een Nederlands merk opgericht door 3 professionele voetballers; Demy de Zeeuw, Gregory van der Wiel en Eljero Elia.

Deze 3 trendzetters zijn erin geslaagd om een combinatie van hun lifestyle en sport te vertalen in een exclusieve kledinglijn. Het doel van BALR. is om twee verschillende werelden bij elkaar te brengen.

 Velen denken dat het merk alleen draagbaar is voor jongens maar neem maar is een kijkje naar mijn foto's en op de website. 

Hoe leuk is het als jij en je vriendje samen gematcht zijn in een BALR. outfit!! #TeamBALR.









Trui: BALR.
T-Shirt: BALR.
Tas: BALR.
2 delige set: KiimS
Hakken: Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten