Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 7 december 2015

Hi fashion lovers..!

Tussen het shoppen, eten, kletsen etc. nam ik even wat tijd voor mezelf. Door het passen, omkleden en heen en weer tippelen,  moest ik mezelf toch even weer optutten. Maar laten we eerlijk zijn...hoe schattig is deze outfit! Heel erg vrouwelijk, maar in combinatie met toffe laarzen kan het toch heel casual zijn.

Deze set van Lofty Manner is mijn tip voor de komende feestdagen, de rok en top zijn ook afzonderlijk te dragen. Zo kan je de rok combineren met een leuke zwarte top en de blouse dragen op een toffe jeans.






Rok: Lofty Manner - verkrijgbaar bij Valerio Vicci
Top: Lofty Manner - verkrijgbaar bij Valerio Vicci

Geen opmerkingen:

Een reactie posten