Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 21 december 2015

Hi fashion lovers..!

Mijn volgers op snapchat (demi_maria) hebben waarschijnlijk wel gezien dat ik afgelopen zondag een grote shoot in Amsterdam had. De foto's werden gemaakt door top fotograaf Ilyas Kaddouri, bekend van Hollands Next Topmodel. 

Zo shooten ik daar onder anderen deze super gave jumpsuit van Getdrezzed. Deze comfy jumpsuit is zowel casual als chique te dragen. 
 



Jumpsuit: Getdrezzed
Sjaal: Gucci
Hakken: Zara
Horloge: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten