Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 11 december 2015

Hi fashion lovers..!

Kerst shoppen draait niet 

Deze blouse heeft een prachtige kleur voor bij dit seizoen. Het heeft een apart dessin, lichtblauw gecombineerd met donkerblauw en er zitten roze bananen in verwerkt. Lastig om te combineren zou je denken? 

Ik combineerde het met een bijpassend rokje en lichtblauwen hakken. Doordat ik de outfit combineerde met lichtblauwe hakken kwam de blouse meer tot op zijn recht.

Shop de gehele outfit bij Valerio Vicci





Geen opmerkingen:

Een reactie posten