Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 8 december 2015

Hi fashion lovers..!

Naar weer helemaal tot rust gekomen te zijn van Londen ben ik in Nederland weer druk bezig met het shooten van de nieuwe items. Ik kan alvast verklappen dat echt echt super leuke outfits voorbij zullen komen die niet alleen in het teken staan van de feestdagen.

Ik wilde zo veel mogelijk foto's maken zodat ik jullie in plaats van te vertellen kon laten zien hoe mijn dag verloop was. Zo zie je op een van de foto's de etalage van Karl Lagerfeld. Ik heb wel meer als een uur in die winkel rondgelopen, wat een collectie hadden ze daar! Ik heb daar natuurlijk iets leuks kunnen scoren, die items zullen te zien zijn in mijn volgende post.

Als ik ga shoppen vind ik het altijd lastig wat ik aan moet doen, ik wil er wel fashionable uitzien maar het met wel comfortabel zitten. Aangezien ik mezelf meer dan 20x verkleed om te passen moet het ook niet veel werk zijn om mezelf iedere keer opnieuw om te kleden.

Zo droeg ik tijdens het winkelen een lange jurk met een kol, gecombineerd met een chique jas en de look wat stoerder gemaakt met mijn favoriete enkel laarsjes. 

Outfit verkrijgbaar bij Get Drezzed
Jurk: €29,95
Jas: €49,95








Jurk: verkrijgbaar bij Get Drezzed
Jas: verkrijgbaar bij Get Drezzed
Koffer: SuperTrash

Geen opmerkingen:

Een reactie posten