Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 2 december 2015

Hi fashion lovers..!

Vaak krijg ik de vraag of ik nog studeer en vervolgens welke opleiding ik dan volg. Ja, ik studeer en volg de opleiding Productie Coördinator Fashion op het Vitalis College in Breda. Het is een opleiding waar je erg gemotiveerd en stressbestendig voor moet zijn.

Ik vind dat als je een mode opleiding volgt je jezelf daar ook naar moet kleden. Het liefst een outfit waar ik lekker in kan bewegen, maar wel goed mee voor de dag kan komen.

Vandaag droeg ik de warme en comfy trui van Get Drezzed, ik combineerde de trui met een panty en enkellaarsjes. Je kunt de trui ook dragen op een skinny jeans en/of met een hak. 

Shop de trui nu voor maar €29,95!









Rugzak: SuperTrash
Armband: Hermes
Horloge: Michael Kors
Ring: Gucci - MelanO







Geen opmerkingen:

Een reactie posten