Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 9 december 2015

Hi fashion lovers..!

Een fluffy gilet mag dit seizoen niet ontbreken, je kan het binnen en buiten dragen. Fluffy gilletjes draag ik vaak over een jurk of over een leer jasje. Het geeft je outfit altijd net de finishing touch.  

Get Drezzed verkoopt dit gilletje in veel verschillende kleuren, die staan natuurlijk allemaal op mijn verlanglijstje voor de kerst.

Ik had gekozen voor de kleur rood omdat ik vind dat het wel een beetje mag opvallen. Tevens is rood ook echt mijn lievelingskleur van kleding.

Shop dit gilet nu bij Get Drezzed voor maar €79,95!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten