Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

maandag 14 december 2015

Hi fashion lovers..!

Buiten de feestdagen om ben ik natuurlijk ook aan het shoppen voor mijn dagelijkse kleding. Zo vond  ik bij By Fashionloverz deze lederen broek met super leuke details en een lang vest van Sixth June.

Een leuk lang vest stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, het geeft je outfit net een wat stoerdere look. Ideaal voor overdag maar natuurlijk ook voor over een jurkje.






Broek: verkrijgbaar bij By Fashionloverz
Vest: Sixth June - verkrijgbaar bij By Fashionloverz
Hakken: Zara
Riem: Gucci


Geen opmerkingen:

Een reactie posten