Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 22 april 2016

TOV Essentials

Hi fashion lovers..!

Buiten jurkjes, rokjes en tops om is het natuurlijk ook belangrijk om je outfit compleet te maken met mooie sieraden. Zo kreeg ik een tijdje geleden een super mooie set van TOV Essentials toegestuurd. 

Voordat ik begon met bloggen vond ik gouden sieraden eigenlijk echt een no go! Al snel was ik van die gedachte af en draag ik eigenlijk alleen nog maar goud, typisch ik..

Ik draag bij deze outfit de ketting, armband en ring van de TOV-collectie. Wat ik zo leuk vind aan de sieraden van TOV Essentials is eigenlijk toch wel dat je je eigen initiaal erin kan verwerken. 
Heel fijn als je een zus hebt die het liefst al je sieraden "leent" n nooit meer terug vindt"

Nog een tip voor alle meiden met een vriend/vriendin, de zin "maar dan kan ik jouw voorletter erin doen" doet het altijd heel goed!

ps. Nu zien jullie gelijk het resultaat van mijn haar! Wat vinden jullie ervan?






Sieraden: TOV Essentials
Haar: Yorimage


Geen opmerkingen:

Een reactie posten