Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

zondag 13 december 2015

Hi fashion lovers..!

Zoals ik al zei ben ik helemaal gelukkig met de nieuwe vestiging van Wear for Love. Ik kon het dus ook niet laten om er vandaag voorbij te lopen. Zo shopte ik daar de gehele outfit van KiimS. 

Natuurlijk heb ik bij idee outfit die ik scoor de gedachten dat er veel feestdagen aan gaan kopen. Ik kocht een witte top die ook nog te combineren was op een toffe jeans. Natuurlijk ging ik nu niet voor een jeans maar voor een strakke rok, om het niet eentonig te maken koos ik voor een gouden rok en een crème kleurige bontjas.

Shop de gehele outfit en de andere merken nu met 20% korting tegen inlevering van de flyer! De flyer is gelig tot 31 december 2015.





 Top: KiimS
Rok: KiimS
Jas: KiimS
Hakken: Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten