Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 19 maart 2015

Onesize dresses

Hi fashion lovers..!

Soms zie ik wel eens leuke dingen voorbij komen en denk ik elke keer bij mezelf "dat wil ik zelf gaan verkopen". Zo ben ik begonnen met de Fullips en sinds vandaag ook de toffe onesize dresses.

De jurken kan je net zoals op de foto's combineren met een simpele sneaker van Gino-b. 

Je kan de jurk op verschillende manieren dragen, zo kan je de jurk ook op een broek dragen of met een bikini eronder en een lekker slippertje.

Dit is DE must-have van deze zomer en verkrijgbaar voor maar 29,95, dus ben er snel bij!!
Voor informatie en interesse ben ik bereikbaar per mail:
Demivanbeijnen@hotmail.com


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten